Jr.Lag oppsummering etter 3 kamper

Ikke blitt lagt oppdateringer på Jr-laget enda så det er på tide nå 🙂

Første kamp var ikke undertegnede med på så har ikke mye å melde fra den bortsett fra det ble 5-2 tap borte mot Eidskog.

Kamp 2 var Vaaler hjemme mot Ottestad.
4 min spilt da Sander spilles gjennom av Markus og Sander setter 1-0 alene med keeper.
9 min spilt og pasning inn fra Markus til Sander som med en nydelig vending skyter og 2-0 til Vaaler.
Dani slår perfekt Sebastian gjennom, skuddet mister keeper, Syver skyter i stanga og hvem andre en Sander setter inn returen til 3-0 og Sanders Hattrick er komplett!

25 min spilt da Aasen feller en Ottestad spiller på vei gjennom og frispark fra 20 meter. Odin gir retur på skuddet og returen settes og redusering til 3-1.
27 min og et langskudd fra Ottestad treffer et Vaalerbein på veien og får en fin bue som setter Odin ut av spill og noe flatterende 3-2.

2.omgang:
Sebastian vinner ballen høyt i bana, løfter den helt opp i vinkelen og 4-2 til Vaaler.
Etter 30 min spilt og nydelig innlegg fra Morten og på bakre er Sebastian og setter sitt andre for dagen og 5-2.

Ottestad kommer seg gjennom på en fin kontring og alene med Odin men Odin redder mesterlig! Får seg en smell i samme duell, men fullfører kampen.

Godt gjennomført kamp, noe unødige baklengsmål men alt i alt en grei kamp og en fin seier 5-2.

Kamp 3 for sesongen var borte mot Elverum 3.
Sander kommer alene med keeper allerede etter 20 minutter og fortjent 0-1. Før dette hadde vi skapt 2 store sjanser uten scoring på en middels dag på jobb.
23 min og Syver slår Sander gjennom men keeper redder – Her kunne det vært 0-2.

30 min og corner imot. Denne corneren ender i scoring og 1-1. Klabb og babb i feltet.
37 min og pent angrep med gode kombinasjoner mellom Bakkane, Dani og Syver som til slutt ender i beina til Sebastian som skyter, men skuddet går i tverrliggeren.
Rett før pause får Elverum ny corner og identisk med 1-1 så sitter denne også og 2-1 til Elverum.

2.omgang får vi uttelling på et frispark fra svært langt hold som blåser rett inn fra Lars Even.
Kampen ender 2-2, noe vi ikke er fornøyd med, dog gnistrer ikke akkurat spillet vårt denne dagen.
Vi spilte uten keeper hele kampen uten at det skylder på målene. Markus står etter 2 dagers sykdom da Odin var syk og han redder det som kommer sånn sett – dog med beina 🙂 og ikke armene i 1.omgang.

Kamp 4 er hjemme mot Hamar IL og det er 9er kamp. Uvant for oss da vi aldri har spilt9er kamp før.
Kampen blir en meget god kamp for oss etter en strålende 1.omgang. Bytter halve laget i pausen og resten midtveis i 2.omgang.

Sander nydelig pasning mellom back og stopper til Markus på løp og Markus setter 1-0 etter 20 min.
Markus sniker seg rundt nydelig på kanten og 45 grader ut til Jonas som kontant setter den i kassa til 2-0 etter 22 min.
Aasen drar på langskudd og rett i kassa til 3-0 etter 24 min og nå smeller det bra her!
Bakkane slår Sander gjennom som alene med keeper vipper ballen over keeper til 4-0 etter 26 min.
Rett før pause er Sander på farten igjen, kriger seg gjennom på et løp og setter inn 5-0.

2.omgang og Jokke slår corner, denne heades ut og Bakkane setter den kontant i kassa til 6-0 etter 6 min.
Sander setter sluttresultatet til 7-0 8 min før slutt.

Komfortabel seier og spesielt 1.omgang i dag er svært bra. Mange lekne bein utpå der og solid solid keeperspill av Odin som tar de skuddene han får med stor selvtillit!

Neste kamp allerede fredag, Vaaler er på delt 2.plass i serien – kun bak Eidskog med 3 poeng.