God treningssamling unnagjort

Etter G16 var ferdige i Norway Cup (etter TV2 sendt kamp og greier:-) ), tok vi fatt på treningssamling hjemme i Våler for A laget. Treninger onsdag, torsdag, fredag og lørdag så vi fikk i gang beina etter en lang ferie.

Vi hadde andre halvdel av øktene med 3 lag og poeng både i øvelser og spill del og til slutt var det oransje laget som stakk av med sammenlagt seieren.

Gratulerer til Simen, Markus, Syver, Espen, Chriss og Martinsen som var på det vinnende laget!
Nummer 2 ble blått lag med Sindre, Lars E, Sander, Sebastian og Stian, mens det gule laget måtte ta til takke med 3.plassen og det laget besto av Erik, Dani, Arild, Oliver, Kai R og Oliver.
Bernt og Otterhaug var med 2 og 1 økt i tillegg.

Da tar vi imot Hernes onsdag til seriekamp og det er nummer 1 mot nummer 2 på tabellen så møt opp og støtt oss når vi tar fatt på høstsesongen!